Pages

Ads 468x60px

четвер, 30 листопада 2017 р.

Дидактичний матеріал математика(2клас)



Узагальнення і систематизація
навчального матеріалу за 1 клас

                                       РОБОТА №1
ВАРІАНТ 1
1рівень
1.2 + 7 - 5 = □.
а)9               6)4              в)3
2.Чотирнадцять - це □ дес. □ од.
а)4 дес. 1 од.  6)4 дес. 0 од.      в) 1 дес. 4 од.
3.Знайди сусідів числа 21
 а)10...11       6)20…22        в)22…25
4.Якщо від суми відняти доданок, то отримаю:
а) різницю     6) від'ємник      в) другий доданок
5.Зменшуване 10,від'ємник 10. Знайди різницю.
а) 10                6)20              в)0
2 рівень
1.4 + 5 - 3 = □; 10 + 7 - 1 = □.
2.П'ятнадцять сантиметрів - це □ дм □ см.
3.Зменшуване 19, від'ємник 1. Знайди різницю.
3 рівень
1.Розв'яжи приклад 6 + 3 і склади до нього два приклади на віднімання.
2.На столі лежало 5 ложок і 7 виделок. Мама поклала ще 10 ложок. Скільки ложок стало на столі?
4 рівень
1.На тарілці лежало 5 яблук і 4 морквини. На неї поклали ще 10 яблук і 6 морквин. Скільки  фруктів стало на тарілці?
2.На столі лежало 3 жовті і 3 зелені олівці. Дівчинка взяла 4 олівці. Скільки олівців кожного кольору могло бути в дівчинки? Знайди 3 відповіді.
ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.З + 6 - 7 = □.
а) 9            6) 2           в) 3
2.Дев'ятнадцять - це □ дес. □ од.
а)1 дес. 9 од.          6)1 дес. 0 од.        в) 9 дес. З од.
3.1 дм 8см - це □ см.
а) 8                 6)18          в) 19
4.Якщо від зменшуваного відняти від'ємник, то отримаю.
а)різницю        6) суму      в) другий доданок
5.Перший доданок 18, другий доданок 1. Знайди суму.
а) 18                 6)19                  в) 8
2 рівень
1.7 + 3- 5 = □  16 - 6 + 9 = □
2.Вісімнадцять сантиметрів - це □ дм □ см.
3.Перший доданок 12, другий доданок 5. Знайди суму.
3 рівень
1.Розв'яжи приклад 2 + 8 і склади до нього два приклади на віднімання.
2.Одного тижня Галинка прочитала 4 дитячі книж­ки, а другого - на 3 більше. Скільки книжок про­читала Галинка другого тижня?
4 рівень
1.Перший доданок 7 см, другий доданок 1 дм. Знай­ди суму.
2.В одній торбині 15 слив і 8 помідорів, а в другій 10 слив і 7 помідорів. На скільки менше овочів у другій торбині, ніж у першій?

                                   РОБОТА №2
ВАРІАНТ І
1 рівень
1.Вибери відповідь: 9 - 2 = □
а) 4                     6)7                 в)9
2.Додай числа 8 і 2:
 а) 7                    б)10               в)11
3.Знайди різницю чисел 6 і 2:
    а) 3                    6) 4                  в)
7
4.Дітям купили 4 пари черевиків. Скільки всього лівих черевиків купили дітям?
а) 8                     6) 4                     в) 2
5.Знайди суму чисел 70 і 20:
а)100       6)80        в) 90
2 рівень
1.Запиши числа від 8 до 20.
2.Володя повинен розв'язати 9 прикладів. Він уже розв'язав 3. Скільки прикладів йому залишилося розв'язати?
3.Накресли відрізок довжиною 8 см.
3рівень
1.Знайди «сусідів» числа 70:
а)34...35         6) 69...71         в)71...73
2.Додай числа: 60 і 30
а) 90          6)50               в)80
4 рівень
 1. Заповни пропуски:
40 + ...= 50           20 + ...= 40       80 = ... + ...
30+..=  40           40 +…=60        70 = ... + ...
2.Запиши назву фігури.



ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.Вибери відповідь: З + 5 = □
а) 8                 6) 5                  в) 6
2.Додай числа 7 і 3:
а) 4                6)10                   в) 3
3.Знайди різницю чисел 9 і 4:
а)5                  6)7                     в) 2
4.Дітям купили 4 пари лиж. Скільки всього правих лиж купили дітям?
а) 4               6)2                        в) 8
5. Знайди суму чисел 6 і 3:
а)9               6)6                       в)8

2 рівень
1.Запиши числа від 9 до 20
2.У тролейбусі їхало 8 пасажирів. На зупинці вийш­ло 3. Скільки пасажирів залишилося у тролейбусі?
3.До прикладів на додавання склади приклади на віднімання.
4+5=9            2+6=8
3 рівень
1.Знайди «сусідів» числа 96:
а) 83... 85        6) 95...97        в) 69...70
2.Додай числа 40 і 50
а) 90              6)70           в)50
4 рівень
1.Заповни пропуски:
 40 + ... = 70        50 + ... = 60          60 = ... + ...      
 80 + ... =100       ... + 10 = 80          50 = ... + ...
2.Запиши назву фігури.

                                       РОБОТА №3
ВАРІАНТ І
1рівень
1.1 + 8 - 6 =
     а)2               6)3               в) 4
2.Вісімнадцять - це □ дес.□ од.
     а) 8 дес. 1 од           6)1 дес. 0 од   в) 1 дес. 8 од
3.19 - 9 + 4 = □
    а) 10              6)14                    в) 9
4.1 дм 7 см - це □ см.
    а) 7               6)17                     в) 1
5.Перший доданок 19, другий 1. Знайди суму.
      а) 18             6)10                   в) 20
 2 рівень
1.6 + 4 - 7 = □       18 - 8 + 2 = □
2.Запиши «сусідів» чисел 15; 19.
3.Перший додаток 17; другий - 1. Знайди суму.
3 рівень
1.Розв'яжи приклад 60 + 20 і склади до нього 2 при­клади на віднімання.
2.1 дм збільшити на 1 см.
4 рівень
1.Сиділо 4 горобці і три ластівки. 7 пташок полеті­ло. Скільки залишилось горобців?
2.Число 3 двічі збільш на 3.
3.В одному пакеті 17 яблук і 9 горіхів, а в другому 7 яблук і 10 горіхів. На скільки більше фруктів у першому пакеті, ніж у другому?

ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.2 + 7 - 5 = □
а)5          6)4   в) 9
2.Двадцять - це □ дес. □ од.
а) 2 дес. 2 од. 6)1 дес. 2 од.     в) 2 дес. 0 од.
3.19 - 9 + 4 = □.
а) 7           6)13       в) 14
4.Чотирнадцять сантиметрів - це □ дм. □ см.
а)1 дм 1 см         6)1 дм 4 см          в) 4 дм. 1 см
5.Перший доданок 7, другий - 10. Знайди суму.
а) 10               6)20      в) 17
2 рівень
1.4 + 5 - 6 = □        10 + 10 - 1 = □
2.Запиши «сусідів» чисел 11, 19.
3.Перший доданок 15, другий 1. Знайди суму.
3рівень
1.Розв’яжи приклад 50+40 і склади до нього два приклади на віднімання.
2. 1 дм зменш на 3 см.
4 рівень
1.У зайчика було 5 морквин. Він з'їв усі, крім 2. Скільки морквин залишилось?
2.Число 19 двічі зменш на 9.
3.На одному підносі 12 склянок сливового соку і 15 склянок томатного, а на другому 10 склянок сли­вового соку і 5 склянок томатного. На скільки більше склянок фруктового соку на першому підносі, ніж на другому?
                       РОБОТА №4
ВАРІАНТ І
1рівень
1.Число 10 зменш на 5:
а) 8                   6) 5                   в) 1
2.Вибери відповідь: 8 + 1 = □.
а) 7                   6) 8                    в) 9
3.Збільш число 2 на 7:
а)4                    6)9             в) 10
4.В одному ящику 4 кг яблук, а в іншому - 6 кг. Скільки кілограмів яблук в обох ящиках?
а)2                    6)8             в) 9
5.Скільки сантиметрів в одному дециметрі?
а) 1                6)10                   в) 9
2рівень
1.На одній тарілці 8 слив, а на другій - 3 сливи. На скільки слив більше на першій тарілці, ніж на другій?
2. Обчисли:
  5+3-2             7 - 2 - 2             0+7- 3  
  1+8-5            3+3+3              7- 0+2

3рівень
1.Заповни пропуски:
  40 + ... = 50       20 + ... = 40            80 = ... +…
  30 + ... = 40       40 + ... = 60            70 = ... +…

2.Число 19 зменш двічі на 9.

4 рівень
1.Оля старша від Іри, а Іра старша від Каті. Запиши ім'я найстаршої дівчинки.
2.Запиши числа: 5 дес. 4 од,  3 дес. 3од.

ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.Збільш число 3 на 6:
а)9                    6)7           в)8
2.Вибери відповідь:     6+2 =□
а) 7           6)10          в) 8
3.Число 5 зменш на 3:
а)6            6)2           в)8
4.У Оксани було 7 зошитів, 3 зошити вона віддала
подрузі. Скільки зошитів залишилося в Оксани?
а)3           6)4          в) 10
5.Скільки сантиметрів в одному дециметрі?
а)0                6)5           в) 10
2 рівень
1.Діти посадили в парку 6 кленів, а лип - 4. На скільки більше було кленів, ніж лип?
2.Обчисли:
      9 – 3 - 3       2 + 6 - 7       0 + 7 - 5
     10 - 6 - 4       8 - 5 + 6        4 + 3 + 1
3рівень
1.Заповни пропуски:
     20 + ... = 60         20 + ... = 30        90 = ... + ...
     10 + ... = 50         60 + ... = 80       60 = ... + ...
2.Число 5 збільш двічі на 3.
4 рівень
1.Івась старший від Володі, а Володя старший від Костика. Запиши ім'я наймолодшого хлопчика.
2. Запиши числа : 6 без 4,  9 без 6,  20 без 10.

           Табличне додавання і віднімання чисел
             з переходом через розряд у межах 20

РОБОТА №5
ВАРІАНТ 1
1 рівень
1.Вибери відповідь: 13 - 3 =
а)11         6)10          в)9
2.Знайди суму чисел 12 і 6:
а) 8           6)14              в) 18
3.Знайди різницю чисел 16 і 5:
а)19         6)15           в)11
4.Коляска, запряжена трійкою коней, проїхала за го­дину 12 км. Скільки кілометрів за годину пробіг кожний кінь?
а)6           6)12       в) 10
5.Яка середня сходинка на сходах, у яких 7 сходинок:
а)2           6)4            в)6
2 рівень
1.Розв'яжи приклади.
  16 - 6             20 - 1          10+3         15 - 1
  10-2               1+ 9             9 - 8         8 + 10
2.Бабуся купила один десяток червоних ґудзиків і 5 білих. Скільки всього ґудзиків купила бабуся?
3.Заповни пропуски.
  14 - 4 = 8 + ...         3 + 2 = 10 - ...
  10 + 2 = 11 + ...      9-6 = 8 - ...
3 рівень
1.Накресли відрізок будь-якої довжини, виміряй його і накресли інший, на 2 см довший.
2.Запиши число, яке передує числу 17.
4 рівень

1. З машини вивантажили 6 ящиків з яблуками, і в ній залишилося ще 7. Скільки ящиків з яблуками було в машині спочатку? На скільки менше ящиків вивантажили, ніж залишилося?
2. Знайди довжину ламаної лінії.

ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.Вибери відповідь: 14 + 2 =
а) 10             6)12           в) 16
2.Знайди суму чисел 10 і 5:
а) 16            6)15           в) 14
3.Знайди різницю чисел 13 і 3:
а) 10            6)12             в) 11
4.Зграя з 6 журавлів пролетіла 14 км. Скільки кіло­метрів пролетів кожен журавель?
а)10         6)14           в) 12
5.Яка середня сходинка на сходах з 9 сходинок?
а) 5            6)4            в) 6
2 рівень
1.Розв'яжи приклади.
  13 - 3      30 – 1   10+4            17 -1
  10 - 3       2+8             8 – 7         9 + 10
2.У саду посадили 4 яблуні та ще 5 груш. Скільки всього дерев посадили в саду?
3.Заповни пропуски.
   12 - 2=7+...                   5 + 2 = 10 - ...
  10 + 3 = 11 + ...               9 - 5 = 8 - ...
3 рівень
1.Накресли відрізок будь-якої довжини, виміряй його і накресли інший, на 1 см коротший.
2.Запиши число, яке іде слідом за числом 17.
4 рівень
1.Під час літніх канікул Івась був у шкільному таборі 4 тижні, а в бабусі - на 2 тижні менше. Скільки днів Івась був у бабусі?
2.Накресли ламану лінію довжиною 12 см.

РОБОТА №6
ВАРІАНТ 1
І рівень
1.Знайди правильну відповідь.
  8 + 5 = □
а)12         6)13                в) 14
  14 - 6 = □
а)10         6)8                 в) 9
  8 + 6 - 5 = □
а)14         6)9               в)8
2.Добери число, щоб рівність 5 + □ = 9 була пра­вильною.
а)2              6)3             в)4
3.Знайди суму чисел 7 і 4.
а)10           6)13            в)11
4.Від 12 відняти 4 і додати 3:
а)8             6)10                  в) 11
5.17 см = □ дм □ см
а) 1 дм 7 см         6)7 дм 1 см            в) 1 дм 1 см
2 рівень
1.6 + 6 - 3 = □       12-5 + 4 =□
2.Знайди значення виразу 12 - с, якщо с = 3.
3.Ламана складається із трьох відрізків, завдовжки 4 см, 5 см і 6 см. Знайди довжину ламаної.
3 рівень
1.6 збільш на 3 і до знайденого результату додай 5.
2.В одному ящику б кг огірків, а в другому - 13 кг. На скільки кілограмів огірків більше у другому ящику, ніж у першому?
4 рівень
1.На подвір'ї було 3 індики, 5 курей і 4 качки. Скільки всього свійських птахів було на подвір'ї?
2.Муха сіла на край натягнутого шнура і поповзла по ньому, віддалившись від краю на б см, тоді ще на 5 см, а потім повернулась назад ще на 2 см. На якій відстані від краю шнура опинилась муха?

ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.Знайди правильну відповідь. 7 + 6 = □
а) 11                6)12              в) 13
 15 - 6 = □
а)8                6)9                  в) 7
  5 + 6 - 4 = □
а)11                6)10              в) 7
2.Добери число, щоб рівність 6 + □ = 13 була пра­вильною.
а) 5                   6)7              в)4
3.Знайди суму чисел 6 і 6.
а)10                  6)12                в) 13
4.Від 14 відняти 5 і додати 3:
а)9                    6)13            в) 12
5.1 дм 4 см = □ см
а) 14 см             6) 14 дм        в) 5 дм
2 рівень
1.5 + 6 - 4 =                11 - 2 + 6 = □
2.Знайди значення виразу 13 - Ь, якщо Ь = 5.
3.Ламана складається із трьох відрізків завдовжки 2 см, 9 см і 1 см. Знайди довжину ламаної.
3 рівень
1.8 збільш на 3 і від знайденого результату від­німи 4.
2.В одній банці 6 склянок меду, а в другій - 12. На скільки склянок меду менше в першій банці, ніж у другій?
4 рівень
1.У фермера було 6 свиней, 3 корови і двоє коней. Скільки всього свійських тварин було у фермера?
2.Жук сидів на стеблі трави на висоті 13 см над землею. Спочатку він опустився на 1 см, а тоді піднявся на 5 см. На якій висоті над землею опи­нився жук?

РОБОТА №7
ВАРІАНТ 1
1 рівень
1.Знайди правильну відповідь: З + 8 - 9 = □.
а) 11                        6)3                в) 2
2.14 - (12 - 4) = □
а)8                       6)6                    в) 2
3..Добери таке число, щоб рівність □ - 5 = 4 була правильною:
а) 7                      6)8                     в) 9
4.13 більше від 8 на □
а)3                      6)4                      в) 5
5. 17 см - це 9 см і □ см.
а) 1 дм                 6)8 дм               в) 8 см
2 рівень
1. 16 - 7 + 8 = □     5 + 8 - 9 = □
2.6 + (15-8) = □         16-(16-9) = □
 3. У чотирикутнику всі сторони мають довжину по З см. Знайди його периметр.
3 рівень
1.Розв'яжи приклад 18 - 9 і склади до нього при­клад на додавання.
2.Коли від мотка відрізали 9 м тасьми, у ньому зали­шилось ще 6 м. Скільки метрів тасьми було в мот­ку спочатку?
4 рівень
І . Бригада шахтарів працювала спочатку на глибині 9 м під землею, а потім на глибині 16 м. На скільки метрів опустилась бригада?
2. Склади задачу за коротким записом.
клас -16 дівч.    На ? менше
клас - 7 дівч.
ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.14 - 8 + 9 = □.
а) 17                6)15                в) 16
2.17 - (14 - 5) = □.
а) 8                6)9                   в) 10
3Добери таке число щоб рівність □ - 4 = 5 була правильною:
а)9              6)8                    в) 10
4.16 більше від 7 на □.
а)7                6)8                    в) 9
5.15 см - це 9 см і □ см.
а)6 см             6)6 дм                    в) 1 см
2рівень
1.                6 + 8 - 9 = □          5 - 9 + 8 = □
     3 + (17 - 8) = □       16 - (16 - 7) = □
2.Знайди периметр трикутника, три сторони якого мають довжини по 4 см.
3рівень
1.Розв'яжи приклад 14 - 8 і склади до нього при­клад на додавання.
2.Коли із стайні вивели 9 коней, у ній залишилось ще 8 коней. Скільки коней було у стайні спочатку?
4рівень
1.Термометр удень показував температуру 7 градусів морозу, а ввечері - 15 градусів морозу. На скільки градусів знизилася температура?




2. Скільки чотирикутників на малюнку?
 


                                     РОБОТА №8
ВАРІАНТ 1
1 рівень
1.На скільки 3 менше від 12?
а) 7         6)9      в) 6
2.Знайди суму чисел 9 і 6:
 а) 17         6)13        в) 15
3.Зменш число 12 на 5 і отримане збільш на 5:
а)15       6)12     в) 17
4.10 картоплин зварилося у каструлі за 18 хвилин.
За скільки хвилин звариться одна картоплина?
а) 10            6)20        в) 18
5. Знайди «сусідів» числа 15:
а)14… 17       6)13...15       в) 14...16
2 рівень
1.Обчисли.
   13 - 8              5 + 9           8 + 7 - 6       15 -7
   5 + 8 - 4        12 - 5 + 8        6 + 6 - 3       4 +7
2.На прогулянку вийшло 7 дівчаток і 6 хлопчиків. Потім 8 дітей пішли додому. Скільки дітей зали­шилося на прогулянці?
3.У ящику було 14 кг яблук. Зранку продали 5 кг, а ввечері - 3 кг. Скільки кілограмів яблук зали­шилося в ящику ?
3 рівень
1.У двох ящиках разом 50 кг моркви. З кожного ящика взяли по 12 кг моркви. Скільки кілограм моркви залишилося у ящиках?
2.Знайди суму 26 + а, якщо а = 50, а = 4, а = 3, а = 38.
4 рівень
1.Розв'яжи приклади, використавши переставну вла­стивість додавання.
3 + 9 = ...        6 + 8 = ...
2.Змінити умову задачі 3 (2 рівень) так, щоб вона розв'язувалася однією дією.

ВАРІАНТ 2
1 рівень
І . На скільки 11 більше від 4?
а) 8              6)7                 в) 9
2.Знайди суму чисел 10 і 4:
а) 12           6)16               в) 14
3.Збільш число 14 на 2 і отримане зменш на 6:
а) 10          6)16               в) 14
4.Чотири буряки зваряться за 20 хвилин. За скільки хвилин звариться один буряк:
а)8хв          6)2хв          в)20хв?
 5.Знайди «сусідів» числа 19
а) 15. ..17       б)18...20       в) 16...18
2 рівень

1.Обчисли.
 13-8              4 + 8         3 + 9              16 -8
 5+ 8 - 5        12 - 6 + 7      7 + 7 - 8      8 + 7-9
2.На урок праці принесли 8 аркушів червоного па­перу і 7 жовтого. На виготовлення конвертів вит­ратили 6 аркушів. Скільки аркушів паперу зали­шилося?
3.Накресли трикутник і знайди його периметр.
3рівень
1.У двох сувоях 47 м тканини. З кожного відрізали 12 м тканини. Скільки тканини залишилося в обох сувоях?
2.Знайди суму а + 24, якщо а = 30, а = 3, а = 6, а = 57.



4 рівень
1.Розв'яжи приклади, використавши переставну влас­тивість додавання.
          2 + 9 =                  4 + 7 =
2.Зміни умову задачі 2 (2 рівень) так, щоб вона роз­в'язувалася однією дією.


РОБОТА №9
ВАРІАНТ 1
1 рівень
1.Яке число менше від 15 на З?
а) 12          6)18      в) 10
2.Перший доданок 8, другий 9. Сума чисел:
а)1         6)17        в) 13
3.Знайди різницю чисел 19 і 7:
а) 17        6)19        в) 12
4.Дві дівчинки мали 9 слив. Чи може у однієї з них бути на 8 слив більше, ніж у іншої:
а) так, може      б) ні, не може
5.Обчисли, чому дорівнює периметр чотирикутника:
а) 13 см        6)10 см   в) 14 см                     5 см.                                         
                                              2 см      

2 рівень
1.Обчисли                                     
14 - (7 + 2)       16 - 8 + 3       13 - 9 - 3         
7 + (2 + 5)        7 + 2 + 5      13 - (9 - 3)
2.У магазині було 12 ящиків апельсинів, а лимонів - на 5 ящиків менше. Продали 3 ящики лимонів. Скільки ящиків з лимонами залишилося?
3.Доповни до 13.
   1+ ... = 13      10 + ... = 13       9 + ... = 13
   2+ ... = 13       2 + ... = 13        8 + ... = 13

3 рівень
1.Накресли два відрізки: перший 12 см, другий -3 см. На скільки сантиметрів другий відрізок мен­ший від першого?
2.Знайди різницю 17- а, якщо а = 9
4 рівень
1.Цвях завдовжки 9 см забили в дошку так, що з одного боку він стирчить на 3 см, а з другого - на 2 см. Яка товщина дошки?
2.Постав між числами 5 і 3 такий знак, щоб резуль­тат був менший за ці числа.

ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.Яке число більше від 13 на 6:
а)7                6)16           в) 19
2.Перший доданок 12, другий 8. Сума чисел:
а)20              6)14          в) 10
3.Знайди різницю чисел 17 і 5:
а) 19             6)12            в) 15
4.Дві білочки мали 12 горіхів. Чи може одна з них мати на 11 горіхів більше, ніж інша:
а) так, може;       б) ні, не може?
б с6см
5.Обчисли, чому дорівнює периметр трикутника:
а) 15 см        6)10 см      в) 13 см.

2 рівень
1.Обчисли.
  8 + (13 - 6)        14 - (7 - 2)        15 - 7 + 3 
  4 + 3 + 4          16 - 7 - 4          12 - (3 + 5)
2.В автопарку вантажних автомобілів 12, а легкових - на 4 менше. Під'їхало ще 5 легкових автомобілів. Скільки легкових автомобілів стало в парку?
3.Доповни до 14.
  4 + ... = 14         6 + ... = 14       7 + ... - 14 
  + ... = 14           9 + ... = 14       8 + ... = 14

3 рівень
1.Накресли два відрізки: перший 11 см, другий - 2 см. На скільки сантиметрів перший відрізок дов­ший, ніж другий?
2.Знайди суму а + 6, якщо а = 5.
4рівень
1.Лікар Айболить дав хворому бегемоту 8 таблеток, щоб той приймав їх по 2 на день. Через 2 дні у бегемота залишилося 5 таблеток. Чи виконував бегемот призначення лікаря?
2.Постав між числами 8 і 5 такий знак, щоб резуль­тат був менший за ці числа.


Додавання і віднімання двоцифрових чисел
з переходом через розряд у межах 100

РОБОТА №10
ВАРІАНТ 1
1рівень
1.Вибери знак >  <  або  =          34 + 4 □ 40
а) >        б) <           в) = 
2.Яке число більше від 20 на 8?
а) 28              6)12       в) 18
3.Запиши наступне і попереднє числа до 75.
 а) 74 і 75       б) 74 і 76       в) 75 і 76
4.Висота ясена 10 м, а сосни 8 м. На скільки метрів треба підрости сосні, щоб вона була вища за ясен на 2 метри?
а)3              6)4       в) 5
5.Скільки сантиметрів у 1м?
а) 10        6)100         в) 50
2 рівень
1.Обчисли.
20 - (5 + 5)      9 + (3 + 3)        38 - 30
12-(18-9)        6 + (12-8)         45-1
3 + 70           24 - 4
2.На трьох тарілках лежало 11 пиріжків. На першій - 3, на другій - 5. Скільки пиріжків було на третій тарілці?
3.Накресли прямокутник зі сторонами 7 см і 3 см та знайди його периметр.
3рівень
1.Склади вираз до задачі 3 (2 рівень).
2.Запиши число, в якому 4 десятки і 5 одиниць.
4 рівень
1.Одна білочка сидить на дереві на висоті 25 м над землею, а друга - на висоті 20 м. На скільки метрів має опуститися перша білочка, щоб бути на 10 м нижче, ніж друга.
2.Накресли прямокутник із сторонами 2 см і 4 см. Обчисли периметр.

ВАРІАНТ 2
І рівень
1.Вибери знак >,  <  або  =         10 + 2 □ 30
а)<        б)>           в)=
2. Яке число більше від 30 на 6?
а) 26              6)24      в) 36
3. Запиши наступне і попереднє число до числа 56.
а)54 і 56       6)56 і 57           в)55 і 57
4. Перший будинок вищий від другого на 4 поверхи. Скільки поверхів потрібно добудувати до другого будинку, щоб він став вищим за перший на З поверхи?
а)5           6)7              в) 9
5. Скільки дециметрів у1м?
а) 10дм     6)1дм   в) 100дм
2 рівень
1.Обчисли.
   30-(5+ 5)         8+ (4+ 4)
   42-
40                   4 + 40
   14-(12-5)         7+(13-8)
   30 - 1              37 -7
2.У трьох сувоях 17 м полотна. У першому сувої 5 м, у другому 4 м. Скільки метрів полотна у третьому сувої?
3.Накресли прямокутник із сторонами 8 см і 2 см. Знайди його периметр.
3 рівень
1.Склади вираз до задачі 3 (2 рівень).
2.Запиши число, в якому 8 десятків.
4рівень
1.Один вертоліт летить на висоті 20 м, а другий - на висоті, 40 м над землею. На скільки метрів має піднятися перший вертоліт, щоб він летів на ЗО м вище, ніж другий?
2.Накресли квадрат із стороною 4 см. Обчисли пе­риметр.

РОБОТА №11
ВАРІАНТ 1
1 рівень
1.Знайди різницю чисел 57 і 50:
а)47              6)50      в) 7
2.Яке число більше від 48 на 12?
а) 60            6)36              в) 50
3.Зменш 45 на 20:
а) 25           6)60              в) 65
4.Підбери пропущене число □ + 7 = 27
а) 11           6)20       в) 34
5.Як називається многокутник, у якого 6 вершин?
а) трикутник      б ) п'ятикутник   в) шестикутник
2 рівень
1.Обчисли
   20 + 20 + 3О          80 - 20 - 20
   70 - (10 + 40)        14 - 7 + 8
   (61 - 1) + 10           8- (11 -5)
   6 + (12 - 8)            7 + 4-7
2.В одному ящику було 25кг моркви, у другому стільки ж. За день використали 30кг моркви. Скільки кілограмів моркви залишилося?
3.Накресли два відрізки: перший 1 дм, а другий - на 2 см коротший.
3 рівень
1.Скільки одиниць у числах: 27, 43, 51?
2.Склади вираз до задачі.
 Олег спіймав 7 рибок, а Іванко 10 рибок. Із 5 ри­бок приготували обід. Скільки рибок залишилось?
4 рівень
1.Обчисли 65 - 24. На скільки від'ємник менший за зменшуване? На скільки різниця менша за змен­шуване?
2.Двоє грибників хвалилися своїми успіхами. Пер­ший сказав, що до 10 грибів недобрав 2 гриби, а другий заявив, що 5 грибів. Скільки всього мають грибники грибів?

ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.Знайди різницю чисел 68 і 18:
а) 60       б) 50       в) 86
2.Яке число менше від 70 на 20?
а ) 90      б ) 60     в ) 50

3.Збільш число 65 на 10:
а) 75     6)50       в) 60
4.Підбери пропущене число  - 25 = 40.
а) 55     6)65       в) 80
5.Як називається многокутник, у якого 5 сторін?
а ) шестикутник      б)чотирикутник
в) п'ятикутник
2 рівень
1.Обчисли.
   30 + 30 + 20               90 - 20 - 20
   80 - (20 + 30)       6+7-9
   (72 - 2)+ 10               7+(12 - 8)
   24-(13-9)                   6+ (4+ 5)
2.До магазину вранці привезли 30 кг винограду. Вдень завезли стільки ж. Продали 40 кг. Скільки винограду залишилося в магазині?
3.Накресли два відрізки: перший 4 см, а другий - на 1 дм довший.
3 рівень
1.Скільки одиниць у числах: 43, 50, 76?
2.Склади вираз до задачі.
У сувої було 15 м тканини. Перший покупець купив 6 м, а другий -8 м. Скільки метрів ткани­ни залишилося в сувої?
4 рівень
1.Обчисли: 78 - 23. На скільки зменшуване більше за від'ємник? На скільки зменшуване більше за різницю?
2.Двоє хлопчиків хвалилися своїми успіхами. Пер­ший сказав, що до 10 кг жолудів він недобрав З кг, а другий заявив, що зібрав 4 кг та 3 кг жолудів. Скільки всього кілограмів жолудів на­збирали хлопчики?
                                  
                             РОБОТА №12
 ВАРІАНТ 1
1 рівень
1.Вибери знак  >,  <  або  =    25 + 5 45 +50
а)>              б)<       в)=
2.Перший доданок 40, другий такий самий. Знайди суму:
а) 20          6)80      в)0
3.На скільки 46 менше, ніж 50?
а)96             6)4         в) 16
4.Знайди різницю 13 - а, якщо а = 4.
а)6      6)9             в) 10
5.Прямокутник - це:
а)   многокутник з різними кутами;
б)    чотирикутник з прямими кутами;
в)    чотирикутник з рівними сторонами.
2 рівень
1.Обчисли
   43 + 25                 56 + 20
   37 + 2                   30 + 47
   62+ (12-6)       54 -(9 + 4)
   100- 1 -9        9 + 6 -7
2.З першої грядки сім'я зібрала 49 кг огірків, з другої - на 20 кг більше, ніж з першої, а з третьої - на 9 кг менше, ніж з другої. Скільки кілограмів огірків зібрала сім'я з третьої грядки?
3.Побудуй квадрат із стороною 4 см і знайди його периметр.
3 рівень
1.Склади задачу за виразом: 30 - (20 + 10).
2.Постав потрібний знак :  =  <  >    38 - 7... 30     80 ... 20+ 35
4 рівень
1. Дорогою до школи Валя заходить за Андрієм, а потім вони разом ідуть за Петром. Хто з дітей живе найближче до школи?

а)Валя       б) Андрій       в) Петро    г) Андрій і Петро
 2. 57 см = □ дм □ см

ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.Вибери знак  >  <  або ==
64 - 4 34 + 4
а)>         б)<           в)=
2.Перший доданок 30, другий такий самий. Знайди суму:
а)10       6)60         в) 70
2.На скільки 70 більше, ніж 35?
а) 35        6)60              в) 45
4.Знайди суму 15 + а, якщо а = 9.
а)20          6)24              в) 36
5.Трикутник - це:
а)     прямокутник з прямими кутами;
б)     фігура, яка має три кути, три сторони і три вершини;
в)     фігура з рівними сторонами.
2 рівень
1.Обчисли.
    34 + 23                 46 + 40
    24 + 3                   50 + 27
   72 + (12 - 5)          45 - (9+4)
   90 - 1 - 9                7 + 6 -8
2.Петрик знайшов 28 грибів, мама - на 20 грибів більше, ніж Петрик, а тато - на 8 грибів менше, ніж мама. Скільки грибів знайшов тато?
3.Побудуй квадрат із стороною 5 см і знайди його периметр.
3рівень
1.Склади задачу за виразом: 45 - (20 + 20)
2.Постав потрібний знак :  =  <  >  
   2 + 62 ... 65          40 ... 30 + 15
4 рівень
1.На базар ідуть 3 жінки, назустріч їм ідуть 3 чоло­віки і 4 жінки. Скільки людей іде на базар?
а) 7         6)10      в ) 3        г)5
2.82 см = □ дм □ см.


РОБОТА №13
ВАРІАНТ 1
1 рівень
1.Знайди суму чисел 50 і 27:
а) 37                 6)70                 в) 77
2.Вибери знак  >  <  або  =   85 + 15 □ 48 + 42
а)  >           б) <            в) =
3.На скільки 70 більше, ніж 50?
а) 30               6)20           в) 45
4.Вибери вираз до задачі:
У гаражі було 10 легкових і 5 вантажних авто­мобілів. 4 автомобілі виїхало. Скільки авто­мобілів залишилося?
а) (10 + 5)+4             б)(10 - 5) + 4          в) (10 - 5) - 4
5.Приклад на додавання складається з:
а)    від'ємника, доданка, різниці
б)    суми, зменшуваного, різниці
в)     двох доданків і суми
2 рівень
1.Обчисли
      48 - 23                    40 -1
      54 + 30 - 3            24 + (15 + 8)
      69 - 30                    69 -3
      61 + (17 - 9)          87 - (22 + 43)
2.Заповни пропуски.
    ... - 33 = 44        30 + ... = 100
3.У мішку було 48 кг картоплі. Перший покупець купив 6 кг картоплі, а другий - 10 кг. Скільки кілограмів картоплі залишилося у мішку?
3 рівень

1.Від смужки завдовжки 47 см відрізали 2 дм. Якої довжини стала смужка?
2.Накресли довільний квадрат, знайди його периметр.
4 рівень
1.Глибина криниці 40 м. Щоб дістати воду, з'єднали два ланцюги завдовжки. Скільки метрів ланцюга не вистачило?
2.Знайди різницю а - 6, якщо а = 10, 12, 36
 ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.Обчисли суму чисел 34 і 26:
а) 34           6)60           в) 37
2.Вибери знак  >  <  або  =   90 - 1570 + 20
а)>             б)<           в)=
3.На скільки 50 менше, ніж 81?
а)31           6)60           в)41
4.На столі стояло 5 склянок з молоком. Хлопчик випив одну склянку. Скільки склянок залишилося?
а) 6          6)5                 в) 4
5.Приклад на віднімання складається з:
а)    суми, від'ємника, доданка
б)    зменшуваного, від'ємника, різниці
в)    зі зменшуваного, від'ємника, доданка
2 рівень
1.Обчисли.
    54 - 30               54 -3
    46 + 20 - 4       34 + (7 + 4)
     96 -(33 + 21)     40 -1
    42 + (12- 5)     47- 24
2.Заповни пропуски.
    ... - 23 = 34     40 + ... = 100
3.До магазину привезли 47 мішків борошна. Першо­го дня продали 7 мішків, а другого 10 мішків. Скільки мішків борошна залишилося в магазині?
3 рівень
1.Від смужки завдовжки 47 см відрізали 2 дм. Якої довжини стала смужка?
2.Накресли довільний квадрат, знайди його периметр.
4 рівень
1.Двом братам – близнюкам по 17 років, а вік їхньої матері на 6 років більший, ніж сума їх років. Скільки років матері?
2. Знайди суму чисел а+8, якщо а=10, 12, 22


РОБОТА №14
ВАРІАНТ 1
1 рівень
1.Скільки потрібно додати до 47, щоб отримати 68?
а) 28             6)54             в) 21
2.На скільки число 99 більше від числа 42?
а)57               6)62            в) 74
3.Вибери знак  >  <  або  =   37 + 24 □ 28 + 24
а)>              б)<         в)=
4. 8 дес. 3 од = □
а) 83        6)93           в) 73
5.Знайди периметр прямокутника.                  6 см
 а) 9см     6) 18см    в) 21см         3 см
2 рівень
1.Розв'яжи письмово.
  32      45        84
 +26       +39       +16
2.Заповни пропуски.
      70 - ... = 50        16 - ... = 7
          ... -8 = 8           ... + 12 = 45
3. До магазину привезли 39 кг фруктів, з них 27 кг - яблука, а решта - груші. На скільки кілограмів було більше яблук, ніж груш?
3 рівень
1.Обчисли значення виразу 62 - (к - 5) при к = 42
2.   а) 25 < 73 на ...      6)52 > 16 на ...
4 рівень

1. Двом братам - близнюкам по 17 років, а вік їхньої матері на 6 років більший, ніж сума років братів. Скільки років матері?
2.Знайди суму чисел а + 8, якщо а = 10, 12, 22
РОБОТА №14
ВАРІАНТ 1
1 рівень
1.Скільки потрібно додати до 47, щоб отримати 68?
а) 28             6)54      в) 21
2.На скільки число 99 більше від числа 42?
а)57             6)62             в) 74
3.Вибери знак  >  <  або  =   37 + 24 □ 28 + 24
а)>               б)<      в)=
4.8 дес. З од  = 
а) 83      6)93     в) 73
5.Знайди периметр прямокутника. а)9см   6)18см   в) 21см
                                                                                 3см

2 рівень                                                      6 см
1.Розв'яжи письмово.  

  32      45        84
+ 26          + 39        + 16
2.Заповни пропуски.
     70 - ... = 50          16 - ... = 7
       ...  -8 = 8           ... + 12 = 45
3.До магазину привезли 39 кг фруктів, з них 27 кг - яблука, а решта - груші. На скільки кілограмів було більше яблук, ніж груш?      
3 рівень
1.Обчисли значення виразу 62 - (к - 5) при к = 42
2.а) 25 < 73 на ...      6)52 > 16 на ...
4 рівень
1.Які два одноцифрові числа треба додати, щоб дістати 18?
2.Склади задачу за коротким записом і розв’яжи її
І -    45 кг
ІІ -   ?, на 6 кг більше
ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.Знайди суму чисел 42 і 49:
а) 89              6)78            в) 91
2.На скільки число 88 більше числа 37?
а)47             6)64       в) 51
3.Знайди різницю чисел 56 і 17:
а)47               6)65            в) 39
4.Вибери правильну відповідь:
   Довжина прямокутника 4 см, ширина 5 см. Чому
дорівнює периметр?
а) 16 см        б) 18см  в) 15 см
5. 52 - це 32 і ...
а)32 і 20       6)32 і 12       в) 32 і 22
2 рівень
1.Обчисли.
   47 + 26      37 + 8    43 + 7         32 + 48
   32 - (11 -3)     70 - 6     90 - 38        54 - 27
   28 +(16- 7)    46 -9
2.У першому корівнику було 38 корів, у другому -24, а в третьому - на 15 менше, ніж у першому і другому разом. Скільки корів у третьому ко­рівнику?
3.Побудуй прямокутник із сторонами 7 см і 3 см. Знайди його периметр.
3 рівень
1.Знайди різницю 35 - а, якщо а = 10, 8, 15.
2.В магазині було 60 кг масла. За день продали 24 кг. На скільки більше масла залишилося продати, ніж вже продали?
4 рівень
1.Постав знаки >, <, =
1 дм 2 см З0 см        2 дм  20 см
100 см  1м                       45 см 5 дм
2.Склади вираз до задачі 2 (2 рівень).


Арифметичні дії множення і ділення

                            РОБОТА №15
 ВАРІАНТ 1
1 рівень
1.Збільш число 5 у 8 разів:
а) 16                     6)40                        в) 24
2.Зменш число 28 у 4 рази:
а)3           6)6            в) 7
3.Перший множник 2, другий 7. Знайди добуток.
а) 15                   6)14             в) 16
4.Розв'яжи задачу.
Скільки потрібно дволітрових банок, щоб роз­лити 18 л олії?
а)9             6)6             в) 20

5. Назви числа при множенні:
а)    доданок, доданок, добуток
б)    множник, множник, сума
в)    множник, множник, добуток
2 рівень
1.Знайди значення виразу а + 46, якщо а = 24, 38.
75 - 39 □ 18 + 19      27:З2-4
2.Суму чисел 17 і 7 поділи на 3.
3 рівень
1.Підбери таке число, щоб рівність була правильною:
а) - 26 = 36     б) · 4 = 12
2.Тато купив 45 кг овочів, з них 28 кг - капуста, а решта - морква. На скільки кілограмів більше капусти купив тато, ніж моркви?
4 рівень
а) 3 · 9 < 54 на □    б) 21 : 7 < 41 на
На свято квітів учні другого класу робили букети з гладіолусів і жоржин. З 15 жоржин зробили З букети. Гладіолусів в 1 букет ставили на 2 квітки менше, ніж жоржин. Скільки гладіолусів було в кожному букеті?
ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.Збільш число 4 у 7 разів:
а) 35     6)11        в) 28
2.Зменш число 24 у 3 рази:
а)4     6)8           в) 6
3.Перший множник 3, другий 8. Знайди добуток.
а) 24     6)26      в) 18
4.Розв'яжи задачу.
Тато купив З0 персиків, а апельсинів у 5 разів менше. Скільки апельсинів  купив  тато?
а)6           6)8        в) 5
5.Назви числа при діленні:
 б)    ділене, дільник, частка
 в)   ділене, дільник, різниця
 а)  зменшуване, від'ємник, частка
2 рівень
1.Знайди значення виразу Ь + 58, якщо Ь = 22, 19.
2. 84 - 48 □ 17 + 26       24 : 3 □ 2 • З
3.Різницю чисел 51 і 49 помножити на 5.
3 рівень
1.Підбери таке число, щоб рівність була правиль­ною:
а)58 + □ =77     б) : 3 = 7
2.У коморі було 2 мішки висівок, по 38 кг кожний.
Для відгодівлі поросят за тиждень використали 47кг, а решту висівок згодували птиці. Скільки кілограмів висівок згодували птиці?
4 рівень
1.а) 3 · 8 > 16 на     б) 14 : 2 < 45 на
2.Таня мала два однакові куски дроту. З одного кус­ка вона зробили рівносторонній трикутник, сторо­на якого має довжину 2 дм. Другий кусок Таня переробила в ламану, що складається з двох одна­кових відрізків. Чому дорівнює довжина відрізка ламаної?

                             РОБОТА №16
ВАРІАНТ 1
1      рівень
1.З ряду чисел 38, 60, 26, 45, 16, 18 вибери два, сума яких
 дорівнює 56:
 а)38і18      6)60 і 16   в)26і45
2.Яке число отримаєш, якщо число 6 збільшити у 2 рази?
а) 18     6)22      в) 12
3.Добуток чисел 2 і 5 дорівнює:
а) 14     6)18      в) 10
4.Вчителька призначила черговими у школі уч­нів, прізвища яких у класному журналі запи­сані під номерами від 3 до 12. Скільки дітей буде черговими?
а) 10              6)9                   в) 12
5. Частка - це ...
а)    ділене, поділене на дільник
б)   добуток, сума, різниця
в)    множник, помножений на множник
2 рівень
1.     Обчисли.
     7 + 37            3-8 + 8
   6-9            2-8-7
    16 : 2 + 6         18 : 2 + 23     
    24: 3 + 42         27 : 3 + 9
2.У магазині продали 8 відрізів тканини, по 3 м у кожному. Залишилося 7 м тканини. Скільки метрів тканини було спочатку в магазині?
3.14 кг пшона розсипали в пакети по 2 кг у кож­ний. 4 пакети продали. Скільки пакетів з пшоном залишилося?
3 рівень
1.Заповни пропуски.
34 + 9 < 34 + ...      З0 - 16 > З0 - ...          
11 - 3 = 12 - ...       16 + 5 = 3- ...
2.Знайди значення виразів а:2+ 38 і 3-а- 15, якщо а = 10.
4рівень
1.Знайди і виправ помилки.
2 + 2 + 2 > 2-4        3-2 = 8
3-2 = 2 + 2              2-6<2 + 2 + 2 + 2
2.Склади задачу на збільшення у 8 разів.

ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.3 ряду чисел 45, 31, 40, 53, 61, 28 вибери два числа, сума яких дорівнює 84:
 а)45і40       6)28 і 61       в) 31 і 53
2. Яке число отримаємо, якщо число 8 збільшити у 2 рази?
а) 16     6)12      в) 18
3. Знайди добуток чисел 2 і 3:
а)18      6)16      в)6
4.Одному зайчикові приснився страшний сон про те, що за ним бігло 3 лисиці, 3 вовки і один лев. Скільки звірів-хижаків бігли за зайчиком?
а)5            6)7         в) 6
5.Квадрат - це ...
а)    многокутник, у якого всі сторони різні
б)    прямокутник, у якого всі сторони рівні
в)    прямокутник, у якого протилежні сторони рівні
2рівень
1.Обчисли.
   26 + 78                3-5 +7
 3-9-10        2-8-9
 14 : 2 + 4          18 : 3 + 16
  10 : 2 + 27         21 : 3 + 7
2.Бабуся спекла пиріжки. Трьом онукам вона дала по 2 пиріжки кожному. Ще залишилося 16 пи­ріжків. Скільки всього пиріжків спекла бабуся?
3.У дві каструлі розлили порівну 8 л молока. З пер­шої каструлі використали 3 л молока. Скільки літрів молока залишилося у першій каструлі?

3 рівень
1.Постав потрібне число.
    25 + 8 > 25 + ... 40 - 12 < 40 -…
   17 - 8 = 18 : ...       16 + 8 = 3 · ...
2.Маса однієї курки 6 кг. Яка маса 3 курей?
4 рівень
1.Знайди і виправ помилки.
3-6 = 6 + 6 + 6         2 · 9 = 16
2 + 2- 2<3-2     1 + 1 + 1 + 1 > 1
2.Склади задачу на зменшення у 3 рази.


РОБОТА №17
ВАРІАНТ 1
1 рівень
1.Перший доданок 35, сума 78. Який другий доданок?
а)35                6)52   в) 43
2.Яке число отримаєш, якщо число 9 збільшити у 2 рази?
а) 15     6)18     в) 10
3.18 поділити на 3 дорівнює:
а)6    6)8    в) 10
4.Поле поділене на 2 ділянки. На кожній ділянці пасуться по 3 кози і 2 барани. Скільки всього тва­рин пасеться на полі?
а) 7       6)10     в) 5
5.Запиши в сантиметрах 9 дм 8 см.
а) 89 см        6)98 см        в) 78 см
2 рівень
1.Обчисли.
 2-8 + 28       (30 - 3) : З
 15 : 3            3·8
 18:2 + 43      18: (13-11)         
 16:2         3·9
2.Знайди значення виразів, якщо в кожному з них а = 3.
а · 6            18 : а       32-а
29 + а   12 : а         а-4
3.З однієї яблуні зібрали 15 кг яблук, а з іншої - 9 кг. Усі яблука розклали порівну у 8 пакетів. Скільки кілограмів яблук у кожному пакеті?
3 рівень
1.Периметр квадрата 8 см. Побудуй цей квадрат.
2.В кінотеатр прийшли 27 учнів другого класу і стільки ж третьокласників. Дівчаток було 23. Скільки хлопчиків прийшло в кінотеатр?
4 рівень
1.Склади задачу за виразом: 26 - 6 : 3.
2.Обчисли вираз: від 67 відняти добуток чисел 3 і 4.
ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.Перший доданок 29, сума 94. Який другий доданок?
а) 72     6)65     в) 54
2.Яке число отримаємо, якщо число 7 збільшити в 2 рази?
а) 12     6)14     в) 16
3.18 поділити на 2 дорівнює:
а) 9      6)16     в) 20
4.На одній яблуні сидить 3 синички і 2 горобчики, на другій - стільки ж птахів. Скільки птахів си­дить на двох яблунях?
а) 5                  6)10          в) 8
5.Запиши в сантиметрах 7 дм 6 см:
а) 67 см        6)13 см        в) 76 см
2 рівень
1.Обчисли.
3-8 + 16       (24 - 8) : 2    3·4
14: (12-5)      18:3 + 24        18:3
21 : 3            2·9
2.Знайди значення виразів, якщо в кожному з них а = 3.
   а 5 6 : а    22-а
    39+а 9 : а            а – 2
3.Іванко піймав 13 рибок, а Сергійко - 8 рибок. Усю рибу вони розклали в три корзини. Скільки рибок в одній корзині?
3 рівень
1.Побудуй квадрат зі стороною 4 см і знайди його периметр.
2.В магазин завезли апельсини. Коли продали 26 кг апельсинів, то залишилось на 38 кг більше, ніж продали. Скільки кілограмів апельсинів завезли в магазин?
4 рівень
1.Склади задачу за виразом: 18 + 8-2.
2.Обчисли вираз: до 59 додай частку чисел 12 і 3



РОБОТА №18
ВАРІАНТ 1
1 рівень
1.З ряду чисел 58, 37, 42, 55, 29 вибери два числа, сума яких дорівнює 87:
а)42 і 55      6)58 і 29    в)42 і 37
2.Знайди добуток чисел 2 і 9:
а)16         6)18    в) 20
3.Суму чисел 18 і 9 поділи на 3:
а)6        6)15      в)9
4.Незнайко написав листа з 9 слів і зробив у кожно­му слові по 2 помилки. Скільки помилок у Незнайковому листі?
а)11     6)18     в) 20
5.Порівняй вирази: 6 · 2 □ 2 · 8
а)>     б)<       в)=
2 рівень
1.Обчисли.
       64 - 17  51 - 8          2-8 + 27
      35 + 48  48 + 26        42- (12 - 8)
      24 : 3          30 -8
2.Обчисли.
2 дм 5 см + 3 см       4 дм 8 см - 3 дм
3.Встав у клітинки пропущені числа:
:4 = 3      3 = 9
27 : □ = 9     □ • 5 = 20
3 рівень
1.У магазині було 22 пари черевиків. Першого дня продали 4 пари черевиків, другого - стільки ж. Скільки пар черевиків залишилося в магазині?
2.Побудуй прямокутник із сторонами 5 см і 2 см та знайди його периметр.
4 рівень
1.Встав пропущені числа.
    ... - 8 = 12           24 - ... = 6      ... + 3 = 12
    40 + ... = 100     ...- 3 = 0       16 - ... = 2
2.Накресли ламану лінію, обчисли її довжину.

ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.З ряду чисел 45 11, 53, 49 вибери два числа, сума яких дорівнює 94:
а) 45 і 49      6)11 і 53      в) 49 і 53
2.Знайди добуток чисел 2 і 7:
а) 18     6)20     в) 14
3.Різницю чисел 24 і 6 поділи на 3:
а)6 6)90     в) 9
4.10 колод розпиляли кожну на 2 частини. Скільки частин стало?
а)10     6)0    в) 20
Порівняй вирази: 7 · 2 □ 2 · 9
а)>      б)<        в)=
2 рівень
1.Обчисли.
     41 - 16            32 -7
  2-7 + 38       24 + 38
   55 + 27             
54-(13-5)
   27:3              2 ·9
2.Обчисли.
6 дм 4 см + 2 дм 4 дм 6 см - 2 см
3.Встав у клітинки пропущені числа:
  □ : 2 = 8        5 · □ = 25
 24 : □ = 8        □ · 3 = 12
3 рівень
1.Першого дня в магазині продали 14 кг яблук, дру­гого - стільки ж. Після цього в магазині залиши­лося 16 кг яблук. Скільки кілограмів яблук було в магазині спочатку?
2.Побудуй прямокутник із сторонами 6 см і 3 см. Знайди його периметр.
4 рівень
1.Встав пропущені числа
     ...- 2 = 0       24 - ... = 0     ... + 8 = 42
   34 + ... = 50    ... - 24 = 6      31 - ... = 5
2.Накресли ламану лінію, обчисли її довжину.

РОБОТА №19
ВАРІАНТ 1
1 рівень
1.Число 77 зменшити на 49, отриманий результат збільшити
 на 12:
а) 52         6)40             в) 61
2.Як зміниться число 8, якщо його збільшити в З рази і результат поділити на 3?
а)6         6)8     в) 9
3.Добуток чисел 2 і 9 поділи на 3:
а)14             6)16        в)6
4.У трикутника відрізали 3 кути. Скільки кутів стало?
а) 9      6)6          в) 12
5.Як називаються числа при множенні?
а)    доданок, доданок і добуток
б)    множник, множник і сума
в)    множник, множник і добуток
2 рівень
1.Обчисли.
24 + 18 - 20       13 - 7 + 5
40 - 6 + 16        26 + (17 -
9)
9 : 3 + 47          8-3 -9
(20 - 2) : 2       3 - 9 + 20
2.Заповни пропуски.
... + 14 = 42     ... - 14 = 42    100 - ... = 14
3.Дівчинка купила 8 листівок, а конвертів - на 7
більше. Скільки листівок і конвертів купила
дівчинка?
3 рівень
1.Накресли два відрізки: перший - 1 дм, другий -З см. На скільки сантиметрів другий відрізок ко­ротший, ніж перший?
2.Вибери правильний розв'язок до задачі:
Біля школи юннати посадили 80 дерев. З них 35 тополь, 27 берізок, а решта - липи. Скільки лип посадили юннати?
а) 80 - 35 + 27     в) 80 - (35 + 27)
б)80-27+35        г)80-(35-27)
4 рівень
1.Склади задачу за виразом: □ • 3 + □ • 2.
2.Накресли два відрізки, один з яких на 4 см дов­ший, ніж другий.

ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.Число 49 зменшити на 12, отриманий результат зменшити
 на 19:
а) 90        6)62           в) 18
2.Яке число отримаєш, якщо число 7 збільшити в З рази і результат поділити на З?
а)5       6)7       в) 9
3.Добуток чисел 2 і 6 поділити на 3:
а)4      6)10      в)8
4.У прямокутника відрізали 2 кути. Скільки кутів стало?
а)8       6)10      в)6
5.Як називаються числа при діленні:
а)   зменшуване, від'ємник, частка
б)   ділене, дільник, частка
в)   ділене, дільник і різниця
2 рівень
1.Обчисли.
   14 - 6 + 5          35 + 18 - 20
   30 - 4 + 26        34 + (12 - 4)
   12 : 3 + 48        9-3 -9
 3-8
+ 30         (40 - 26) : 2
2.Заповни пропуски.
 ... + 16 = 33    ... - 28 = 42     90 - ... = 14
3.Першого дня в магазині продали 16 телевізорів, а другого - на 7 телевізорів менше. Скільки всього телевізорів продали за два дні?
3 рівень
1. Накресли два відрізки: перший - 8 см, другий -6 см. На скільки сантиметрів другий відрізок ко­ротший, ніж перший?

2. Вибери правильний розв'язок до задачі:
У господині було 90 свійських птахів. З них 25 курей, 37 качок, а решта - гуси. Скільки гусей було в господині?
а)90 - 25 + 37    6)90 - 37 + 25
в)90 - (25 + 37)      г) 90 - (37 -25)

4 рівень
1.Склади задачу за виразом: □ · 2 - □ · 3.
2.Накресли два відрізки, один з яких на 4 см корот­ший, ніж другий.

РОБОТА №20
ВАРІАНТ 1
1 рівень
1.Число 56 збільш на 23, отриманий результат зменш на 20:
а) 49     6)62     в) 59
2.Число 16 поділи на 8, отримане число збільш на 88:
а) 78      б) 80      в) 90
3.Число 5 збільш в 3 рази?
а)10     6)20     в) 15
4.Периметр - це ...
а)   сторона чотирикутника
б)   сума довжин усіх сторін чотирикутника
5.Постав знак >,  <  або  =
  5-4+5-3  (10 + 5) : З
а)>       б)<      в)=
2 рівень
1.Обчисли.
37 + 54    32-6   12-8 + 44      3-3 + 3
2.Порівняй вирази:
   1 дм 2 см ... 15 см
   3 дм ... 2 дм 8 см
3. Встав пропущені числа, щоб нерівність була пра­вильною.
35 - 7 > 35 - ...    42 - 30 < 42 - ...
3 рівень
1.У магазині продали 9 відрізів тканини, по 3 м в кожному. Залишилося 15 м. На скільки більше тканини продали, ніж залишилося?
2.Накресли три відрізки. Перший - 5 см, другий - на 4 см довший, ніж перший, а третій - на 3 см коротший, ніж перший.

4 рівень
1.Сума трьох чисел 40. Перше число 12, друге - 7. Знайди третє число?
2.Розв'яжи і запиши приклади з відповіддю 16.
16 : 2 + 8=     14 : 2 + 10 =
16 : 2 - 8 =      9-2-2 =



ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.Число 76 зменш на 18, отриманий результат збільш на 18:
а) 74       6)86  в) 76
2.Число 21 поділи на 7, отримане число додай до 82:
а) 90     6)79     в) 85
3.Число 12 зменш в 3 рази?
а)6       6)9        в)4
4.Обчисли периметр чотирикутника зі сторонами 4 см і 2 см.
а) 20 см        6)15 см        в) 12 см
5.Постав знак  >,  <  або  =
  3·3 + 4·2(10 + 4) : 2
  а)>       б)<      в)=
2 рівень
1. Обчисли.
     26 + 49  3- (15 - 8)        43 -7
     54 + 9         3-8 + 26            16 : 8 + 19
       90 - 28  
2.Порівняй вирази:
1 дм 4 см ... 11 см     2 дм ... 1 дм 9 см
3.Встав пропущені числа, щоб нерівність була пра­вильною.
     42 - 7 > 42 - ...       34 - 20 < 34 - ...
3 рівень
1.Від стрічки відрізали двом покупцям по 3 м кож­ному і залишилося 11м. На скільки метрів більше стрічки залишилося, ніж відрізали?
2.Накресли три відрізки. Перший - 12 см, другий - на 4 см коротший, ніж перший, а третій - на 1 см коротший, ніж перший.
4 рівень
1.Сума трьох чисел 90. Перше число 18, друге - 12. Знайди третє число?
2.Розв'яжи і запиши приклади з відповіддю 9.
 14:2 + 2=      3-7-10 =
2-9-6=        10:5 + 7 =
РОБОТА №21
ВАРІАНТ1
1 рівень
1. Вибери правильну відповідь до виразу: 24 : 6 + 18
а )6         6)22       в) 25
2. Розвяжи приклад: (30  -  20) : 4.
а)7       6)4    а) 8
3.Четверта частина числа 12 дорівнює:
а)7         6)3         в) 4
4.Якщо число 8 збільшити в 4 рази, буде:
а) 24       6)32       в) 12
2 рівень
1.Маса 1 ящика з яблуками 40 кг, а маса 1 ящика з ківі 8 кг. У скільки разів маса ящика з яблуками більша від маси ящика з ківі?
2.Обчисли
     30 : 5 + 19           20 : 4 ·7
  9:3-5          4 + 9-4
   3·7-15        3·3·6
3 рівень
1.В одному конверті було 30 листівок, а в другому в 5 разів менше. Скільки листівок в двох конвертах разом?
2.Коли двом покупцям продавали по 9 кг фруктів, то залишалося 40 кг фруктів. На скільки більше кг фруктів залишилося, ніж продали?
3.Обчислити:
2 дм : 4        1 дм : 5 см
2дм + 4 см     3 дм 7 см - 2 дм
4 рівень
1.Склади вираз за схемою і знайди його значення.
6
3
?
       :         :
89
 
              +     



ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.Вибери правильну відповідь до виразу:
  21 : 7 + 17
а) 24       6)36       в) 20
2.Розв'яжи приклад:
(42 -30) : 3
а)6         6)4         в) 9
3.П'ята частина числа 15 дорівнює:
а)3         6)8         в) 10
4.Якщо число 2 збільшити у 8 разів, буде:
а) 18       6)16       в) 10
2 рівень
1.Книга коштує 54 грн., а журнал 9 грн. У скільки разів журнал коштує менше, ніж книга?
2.Обчисли:
 2-2-8           10 : 5 · 6         40 : 8 + 17
 (51 - 30) : 7      9 : 3·8            5 + 7·4
 45 : 9 + 19          2-8 – 14
2      рівень
1.Перший загін посадив 9 дерев, а другий у два рази більше. Скільки дерев посадили 2 загони разом?
2.На сніданок і обід в їдальні витратили по 8 кг картоплі. Після чого залишилося ще 50 кг кар­топлі. На скільки менше кг картоплі витратили, ніж залишилося?
Обчисли:
З дм : 5   1 дм - 8 см
6 дм + 4 см   5 дм 8 см - 4 дм

4 рівень
Склади вираз за схемою і знайди його значення.
         
155
5

68
?
          :
            

         +
             
РОБОТА №22
ВАРІАНТ 1
1 рівень
1.2 доби мають:
а) 48 год      б) 72 год       в) 96 год
2.Вибери результат першої дії кожного прикладу:
   25 + 56 : 8
а)7       6)54  в) 81
  5·9-5
а)4         6)45       в) 50
3.У покупця є 7 купюр по 2 гривні. Скільки гри­вень є у покупця?
а) 14 грн.        6)20 грн.     в) 15 грн.
4.Довжина одного відрізка 10 см, другого - 5 см. У скільки разів другий відрізок коротший від першого?
 а)у 2 рази    б)у 3 рази    в)у 5 разів
2 рівень
1.Вісім покупців купили по 4 кг моркви. Скільки кілограмів моркви купили покупці в магазині?
2.Обчисли:
50 - 8·4                     5·9 + 32         (80 - 14) + (26 + 7)
54 : 9 + 56 : 8         35 : 7 · 9           60 - 5 + 72 : 8
18 : (12 - 9)           54 : 6 : 3 · 7
3 рівень
1.У їдальню привезли 48 кг м'яса, сала - у 6 разів менше, ніж м'яса, а олії на 42 кг більше ніж сала. Скільки кілограмів олії привезли в їдальню?
2.У 4 однакових пакетах 12 кг цукру. Скільки кіло­грамів цукру в 6 таких пакетах?
3.Накресли прямокутник із сторонами 3 см і 5 см, а поруч - квадрат, з таким же периметром, як у прямокутника.
4 рівень
1. Добери пропущені числа, щоб рівності були пра­вильними:
    57 - ... = 42 ... · 9 = 81
   ... + 36 = 87        48 : ... = 6

ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.4 доби мають:
а) 48 год       6)96 год       в) 72 год
Вибери результат першої дії кожного прикладу
     81 : 9 - 6
а)3             6)9            в) 18
     54 + 36 : 6
а)6        6)90              в) 7
2.Господиня купила 3 рушники по 8 грн. Скільки гривень заплатила господиня за рушники?
а) 11 грн;       6)24 грн;       в) 16 грн.
3.Довжина одного відрізка 12 см, другого 3 см. У скільки разів другий відрізок коротший ніж перший?
а)у 9 разів   б)у 3 рази    в)у 4 рази
2 рівень
1.У магазин привезли 6 ящиків апельсинів по 9 кг у кожному ящику. Скільки кілограмів апельсинів привезли у магазин?
2.Обчисли:
(50 - 15 ) : 5        40 - 40 : 5         (40-17) +(18 + 9)
54 : 9 + 18 : 3       12 : 4 · 8           45 - 8 + 21 : 7
32 : 4 + 36         24 : 4 : 2 · 5
3 рівень
1.На пошиття підодіяльників витратили 80 м тканини, на простирадла витратили тканини на 44 м менше, а на наволочки - у 6 разів менше, ніж на простирадла. Скільки метрів тканини витратили на наволочки?
2.Маса 6 однакових пакетів рису 18 кг. Скільки кілограмів рису вміщує 9 таких пакетів?
3.Накресли прямокутник зі сторонами 4 см і 6 см, а поруч – квадрат, з такими же периметром, як у прямокутника.
4рівень
1.Добери пропущені числа, щоб рівності були пра­вильними.
        45 - ... = 24    7 · ... = 49
        ... + 27 = 65   63 : ... = 9

РОБОТА №23
ВАРІАНТ 1
1 рівень
1.Заміни дією множення дію додавання:
 3+3+3+3+3
а)3·5       6)5·3 в) 3·3
2.Знайди значення виразу а + а : 6, якщо:
а = 18
а)6          6)21        в) 23
а = 24
а)27             6)28    в) 8
3.З прикладу на множення склади два приклади на ділення:
 5 • 7 = 35
а) 5 : 7 =35              6)35 : 7 = 5            в) 35 : 5=7
4.Знайди приклади в яких допущена помилка, ви­прав її:
а)99-9 = 90          6) 77+ 18 = 95             в) 101-1 +1 = 10
2 рівень
1.Табуретка коштує 8 грн., а крісло в 9 разів дорож­че. Яка ціна крісла?
а) 72 грн.         6)27 грн.         в) 17 грн.
2.Обчисли:
(74 - 34) : 5               3·7 + 8                  49 : 7 + 19
35 : 5 + 18 : 3               6·8 - 5·9               28 : 7 + 66
(60 - 12 ) : 6                 56 : 7 + 18

3 рівень
1.У п'яти однакових коробках 30 кг печива скільки кілограм печива у двох таких коробках?
2.Два альбоми для малювання коштують 12 грн., а блокнот - 3 грн. На скільки альбом дорожчий за блокнот?
3.Накресли два відрізки: перший довжиною 3 см, а другий на 9 см довший. У скільки разів перший відрізок коротший ніж другий?
4 рівень
1. Добери такі числа, щоб нерівності і рівності були правильні:
5 · 6 > 5 ·         24 : 4 < 24 :
З · 5 = 5 ·       2 ·5 + 2 = 2 ·
ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.Заміни дією додавання дію множення: 7 ·3.
а)    3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3           б)7+7+7              в) 7 + 3
2.Знайди значення виразу: + 13) : 5
   а= 7
  а)4            6)7                в) 8
     а= 12
 а)3           6)5                в)6
3.З прикладу на додавання склади два приклади на віднімання:
  14 + 25 = 39
а)25 - 39 = 14       6)39 - 14 = 25             в)39 - 25 = 14
4.Знайди приклади, в яких допущена помилка, вип­рав її:
а) 88 - 8 = 88         6)68 + 19 = 87            в) 102- 2 + 2 = 100
2 рівень
1.У вазі 30 гвоздик, а ромашок у 5 разів менше. Скільки ромашок у вазі?
а) 6 ромашок            6)16 ромашок             в) 8 ромашок.
2.Обчисли:
 35 : 5 + 17                 42 : 6 + 7                   36 : 6 + 18
 (26 - 8) : 3               5·8 + 8:4              (60 - 12) : 6
 48 : 6 + 28 : 4             7·5 + 48
3 рівень
1.У трьох однакових сувоях 18 м тканини. Скільки метрів тканини у дев'яти таких сувоях?
2.У Грицька було 9 монет по 5 коп., а в Катрусі 1 гривня. На скільки більше грошей було в Катрусі?
3.Накресли два відрізки: перший довжиною 10 см, а другий у 5 разів коротший. На скільки санти­метрів перший відрізок довший за другий?
4 рівень
1. Добери такі числа, щоб нерівності і рівності були правильними:
5 · 4 < 5 ·               24 : 3 > 24 :
2 · 8 < 2 ·          3·5 + 3 = 3-

РОБОТА №24
 ВАРІАНТ 1
1 рівень
1.Розв'яжи задачу.
Одна пара шкарпеток коштує 9 грн. Скільки коштує 2 таких пари шкарпеток?
а) 18 грн.     б) 64 грн.     в) 12 грн.
2.Кожне число запиши у вигляді добутку двох чисел:
36
а)7 · 7    6)6 · 6    в)6 · 4
32
а)7 · 5    6)9·4        в)8·4
3.Вибери правильну відповідь: 1 м + 35 см = □.
а)     6)135 см       в) 135 м
4.Третя частина від 21 см дорівнює:
а) 7 см  6)11 см         в) 18 см
2 рівень
1.Доньці 8 років, а мати від неї в 6 разів старша. Скільки років матері?
2.Обчисли:
32 : 8 ·4             36 : 6 · 8                60 + 3·9
6·5 + 36             95 - 7·5              42 : 7 : 2
21 - 0 + 3·8        56 : (14 : 2)
3 рівень
1.Розв'яжи рівняння:
х + 18 = 32             х - 9 = 47         54 - х = 6
2.Учні посадили в парку 54 клени в 9 рядів, в кож­ному порівну. Скільки кленів в 3 рядах?
3.Мама начинила 50 млинців: з сиром - 16, з м'я­сом - у 2 рази більше. Решта млинців були з яго­дами. Скільки млинців було начинено ягодами?
4 рівень
1.Склади задачу за коротким записом і розв’яжи її.
Слив -   а
Груш -    а • 6
Яблунь - а + а • 6, ?

ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.Розв'яжи задачу.
Одна коробка цукерок коштує 8 грн. Скільки коштує 3 таких коробки?
 а) 24 грн.     б) 32 грн.      в) 11 грн.
2.Кожне число запиши у вигляді добутку двох чисел:
24
а)4·4    6)3·8      в)2 ·8
28
а)7 · 7    6)7 ·4     в) 6 ·4
3.Вибери правильну відповідь: 2 м + 36 см = □.
а)2 м      6)236 см       в)236 м
4.Третя частина від 15 см дорівнює:
а) 5 см  6)3 см   в) 10 см
2 рівень
1.Синові 9 років, а батько старший від нього в 4 рази. Скільки років батькові?
2.Обчисли:
36 : 6 · 4            35 : 7 ·8          70 + 4 ·7
6·7 + 37             99 - 7·7          63 : 7 : З
31 - 0 + 4·9        56 : (16 : 2)
3 рівень
1.Розв'яжи рівняння:
х + 27 = 44              х - 7 = 32             45 - х = 8
2.Учні посадили в парку 63 берези в 7 рядів, в кож­ному порівну. Скільки беріз в 4 рядах?
3.Мама спекла 70 пирогів: з сиром - 16, з яблука­ми - у 2 рази більше. Решта пирогів була з по­видлом. Скільки було пирогів з повидлом?
4 рівень
1.Склади задачу за коротким записом і розв’яжи її.
Помідорів -   а
Огірків -      а : З
Цибулі -      а + а :3?

РОБОТА №25
ВАРІАНТ 1
1 рівень
1.Знайди чверть від 32.
а)36          6)8     в) 28
2.Знайди значення виразів:
   63 : 9 + 8
а) 7       6)15    в) 12
 72 : 9 - 8
а)0         6)16         в) 14
3.Приклади на додавання заміни прикладом на мно­ження і розв'яжи їх.
9 + 9 + 9 + 9
а)4·9    6)9·9    в) 9 · 4
3+3+3+3+3+3+3+3+3
а)3·9    6)3·3    в)9 · 3
4.Частку чисел 36 і 9 збільш у 7 разів.
а)7  6)28       в) 9
2 рівень
1.Старшому брату 12 років, він у 2 рази старший, ніж молодший брат. Скільки років молодшому брату?

2.Обчисли:
(100 -36): 8                      7·3 + 6
42 - 24 + 64 : 8                   56 : 8 + 72 : 8
8 · 9 + (35 - 7)                 32 : 8 · 2
3 рівень
1.Маса п'яти однакових динь - 20 кг, а маса чоти­рьох однакових кавунів - 32 кг. У скільки разів маса одного кавуна більша ніж маса однієї дині?
2.Олівці коштують 3 грн., а фломастери у 8 разів більше. На скільки гривень дорожчі фломастери, ніж олівці?
3Розв’яжи рівняння:
х - 7 = 49        х : 4 = 8  х - 7 = 8

4 рівень
1.Склади задачу за виразом та розв'яжи її. (7·8)- 40

ВАРІАНТ 2
1 рівень
1.Знайди третину від 27
а) 30           6)9   в) 26
2.Знайди значення виразів:
    54 : 9 + 7
а)6         6)13       в) 12
   81 : 9 - 9
а) 81       6)0         в)9
3Приклади на множення заміни прикладом на до­давання і розв'яжи їх:
9 ·4
а) 9 + 9 + 9 + 9       6)4 + 9  
 в) 4 + 4 + 4 + 4 + 4 + 4 + 4 + 4 +4
З · 9
а) 3 + 9               6)9 + 9 + 9 + 9   
 в) 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3
4.Різницю чисел 34 і 9 зменш у 5 разів.
а)5        6)20       в) 9
2 рівень
1. Сестрі 2 роки, вона у 7 разів молодша ніж брат. Скільки років братові?
2.Обчисли:
(100 - 44) : 8 8·3 +7
42 - 24 : 4 + 44      63 : 9 + 54 : 9
36 : 9 ·3  9 · 8 + (19 + 9)
3 рівень
1.У 6 однакових ящиках 48 кг печива, а у 9 одна­кових ящиках 36 кг цукерок. У скільки разів легше один ящик з цукерками, ніж один ящик з печивом?
2.Альбом коштує 7 грн., а книжка у 8 разів більше. На скільки менше коштує альбом ніж книжка?

0 коментарі:

Дописати коментар

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

 
Blogger Templates